Wat doe je als je een klacht hebt?
Ik doe er alles aan om mijn cliënten en teams op een goede, plezierige en respectvolle manier te begeleiden. Toch kan het zijn dat je ergens niet tevreden over bent.
Ik zou het heel prettig vinden als je jouw klacht eerst met mij bespreekt. Misschien is er sprake van een misverstand. Als je kenbaar maakt waarover je ontevreden bent of wat je anders wilt hebben, komen we daar samen zeer waarschijnlijk uit.
Wil of kun je de klacht niet met mij persoonlijk bespreken of komen we er samen niet uit? Dan kun je gebruikmaken van een gratis klachtenfunctionaris via mijn beroepsvereniging: de Nederlandse Organisatie van Beroepscoaches en Opleiders (NOBCO).
https://www.nobco.nl/aanbod-voor-coaches/klachtenprocedure-nobco
Op deze websitepagina vind je de link naar het klachtenformulier. De NOBCO begeleidt je zo gewenst bij het formuleren van de klacht of onvrede en bij het onderzoeken van oplossingen.
Er wordt samen met je gekeken naar de mogelijkheden om gehoor te vinden voor je klacht.
Je klacht wordt binnen 6 weken afgehandeld.